FőoldalTesztekSminkekKöröm DesignInspirációKapcsolat

2012. augusztus 24., péntek

Blurple Addicted

Van egy bűnöm, amit még eddig nem vallottam be: egyáltalán nem vagyok oda a mindenki által ódákat zengett Essence - Blue Addicted lakkjáért. Én is kerestem mikor elkezdődött az őrület, és hónapokig csak a hűlt helyébe botlottam a Rossmann üzleteiben. Mikor végre megszereztem, nem volt akkora az örömöm, mint vártam és kicsit csalódott is voltam, mert nem szerettem belé úgy, mint a többi sminktermékemnél. Szóval egyetlen egy béna próbálkozást kivéve ott csücsült a körömlakkos dobozom alján érintetlenül...egészen mostanáig.

Pár nappal ezelőtt ugyanis gondoltam egyet, és elhatároztam, hogy ideje bevetésre küldeni a Blue Addictedet. Így a kedvenc sötétlila lakkom fölé egy rétegben felvittem ezt. Kicsit azt reméltem, hogy a lilában látható kék csillám ezzel a kombinációval tök jól fog kinézni, de valahogy a Blue Addicted alapszíne teljesen elnyomta ezt. Persze, hogy ne legyen ennyire unalmas az összhatás matt fedőlakkal fejeztem be a "hadműveletet". És meg kell hogy mondjam, így nem is olyan rossz. Sajnos ebből a lakkból minimum 3 réteg kell a teljes fedéshez, de a sötét lila alappal bőven elég egy is, így talán nem fogok annyira szenvedni a lemosásnál. Viszont egy kis "note to myself": egészen a körmöm végéig kéne húzni a lakkot, mert így teljesen olyan, mintha lekopott volna a lakk...

 Összességében elégedett vagyok, de így sem férkőzött be a szívem csücskébe.

Használt lakkok:
  • MAC - Rain of Flowers
  • Essence - Blue Addicted
  • Essence - Matt Topcoat