FőoldalTesztekSminkekKöröm DesignInspirációKapcsolat

2012. augusztus 5., vasárnap

Random Karom

Imádok körmöt festeni, a körömlakkjaim már-már elárasztanak, annyi van belőlük, de mindig kell még. Hiszen annyi fajta van, olyan sok szép, sosem lehet őket megunni, és mindig felvidít, ha a kifestett körmömre nézek. Ez a poszt igazából nagyon random, nem akartam külön posztot szentelni az alábbi két művemnek, mivel szerintem nem lettek annyira jók, hogy külön-külön írjak róluk. Viszont a próbálkozásaim megörökítéseként felteszem őket.

Az elsőt még egy hónappal ezelőtt készítettem, igazából semmi extra. A She 270-es árnyalatát vittem fel a körmeim egészére, majd egy fehér Lovely dekorlakkal pár vonalat húztam a körmeimre.

A másodikat tegnap készítettem, igazából sebtiben készült el, és az új China Glaze lakkjaimat használtam hozzá. Imádom ezeket a lakkokat, poszt lesz róluk hamarosan, de az a baj velük, hogy képtelen vagyok őket normálisan lefényképezni...egyszerűen egyik kép sem adja vissza azt a színt, mint amit élőben nyújtanak. Ez is egy nagyon gyenge másolata az eredetinek, ráadásul bele is kaptam, szóval horpadásos is lett a mű. Ennek ellenére nagyon tetszik, mert rikító, vibráló, igazi nyári kis tuning a körmeimnek. :)