FőoldalTesztekSminkekKöröm DesignInspirációKapcsolat

2012. augusztus 18., szombat

Lime Crime Uniliner - Lazuli & Citreuse




Aki már egy ideje figyelemmel követi a blogom az tudja, hogy oda meg vissza vagyok a Lime Crime sminktermékeitől. Ez főleg az eszméletlen színeknek és a tündéri dizájnnak köszönhető, bár tény, hogy a minőség és teljesítmény terén van mit fejlődniük. Ennek ellenére engem ezekkel az extrém színekkel nagyon le lehet venni a lábamról. Így történt meg, hogy szabályosan beleszerettem a nem is olyan régen elérhetővé tett Uniliner szemhéjtusok láttán. 

A Lime Crime Uniliner termékcsaládja 7 színből áll, és szerintem nagyon eltalálták őket.



  • Citreuse: sárgás zöld vagy zöldes sárga, ki tudja, de egy igazi "Chartreuse" árnyalattal van dolgunk
  • Blue Milk: halvány kék
  • Quill: fekete
  • Orchidaceous: élénk lila
  • Lunar Sea: tiszta, matt fehér
  • 6th Element: vibráló narancs (Még a neve is találó ;))
  • Lazuli: Indigókék


Én ezek közül két színt választottam ki, a Citreuse és a Lazuli árnyalatokat. Ezek voltak azok, amelyekbe első látásra beleszerettem, és amelyekért már réges-régen vágyakoztam. Voltam viszont olyan okos, hogy nem a hivatalos oldalról, hanem az eBayről rendeltem őket, és bár a termék ára még így is ugyanannyi volt, mint a hivatalos weboldalon, de a szállítási költséggel jóval többet spóroltam. :) Még gondolkoztam a Lunar Sea-n is, de azt inkább majd egy másik alkalommal hozom magammal. Mindkét árnyalat az üvegben enyhén csillámosnak látszik, de felkenve mattra szárad, ezek az apró csillámok egyáltalán nem látszódnak rajtuk. A tubus nagyon picike és vékony. Majdnem akkora, mint egy MAC rúzs, talán egy jó centivel magasabb nála. Amit még fontos elmondani róluk, hogy ezeket a termékeket nem tesztelték állatokon és nem tartalmaznak állati eredetű összetevőket.



Már a rendelésem előtt is jó pár tesztet megnézegettem ezekről a termékekről, és megállapítottam, hogy a színek kivétel nélkül fantasztikusan szépek, ehhez kétség nem férhet. Viszont igen, a minőség... Egy dolog, ha valami gyönyörű, de ha ez a tartósság rovására megy, az nem a legjobb. Hiszen egy szemhéjtusban nem csak a szín számít, hanem a tartósság is, mert elsődleges szempont, hogy lehetőleg 8 órát simán, moccanás nélkül kibírjon a szemünkön. Sajnos ebben az esetben ez nem teljesül, mivel már egy erőteljesebb dörzsölés hatására elmozdulnak a színek és elmorzsolódnak. És akkor még nem is beszéltem arról, hogy mi történik, ha víz éri őket... Mindezek miatt a fekete színű szemhéjtust a kollekcióban nem értem. Hiszen ha ez ilyen gyenge, vajon az én szemhéjamon, ami amúgy is olajos és lelógó mennyi ideig fogja bírni? Van egy tippem, hogy egy órát sem. Ráadásul azt a 14 dollárt plusz a szállítási költséget egyáltalán nem éri meg. Inkább maradok a jól bevált Catrice szemhéjtusomnál, amiben sosem csalódtam!



Viszont nem tudom, színes tusoknál valahogy annyira nem ráz meg ez az egyáltalán nem elhanyagolható tényező. Talán azért, mert itthon nagyon nehéz intenzív és különleges színű szemhéjtusokat kifogni, drogériákban erre például esély sincs. Viszont nem is annyira keresett, hiszen hétköznapokon nem sokan hordanak színes szemhéjtust, én bevallom őszintén, főleg a kreatív sminkeléseim miatt vásároltam meg, de előre tudom, hogy hordani fogom őket az egyszerű hétköznapokon is. Tehát az én helyzetemben most jobban számított a szín, mint a tartósság, de azért arra az esetre, hogy hétköznap is hordható legyen kitalálok rá valami megoldást a tartósságának meghosszabbítására. Egyébként kipróbáltam egy fél napra a szemhéjamon. A cicás vonal vége teljesen eltűnt, csak a szemem többi részén maradt meg, de az is pár óra múlva kezdett elmaszatolódni. A képeken egyébként hol zöldnek, hol citromsárgának látszódik, a legélethűbb színt a közvetlenül ezt a sort követő kép adja vissza. 




Szóval tartósságra egyest kap, de mindent megbocsátok ezekért az intenzív színekért! Azért nagyon reménykedem, hogy egy idő után megújítják a Unilinerek formuláját és tartósabbá fogják tenni, hogy maradéktalanul elégedettek legyünk velük.

Lolly a Blue Milk árnyalatot tesztelte, szóval érdemes megnézni az ő bejegyzését is: http://lollymakeupandbeauty.blogspot.hu/2012/08/lime-crime-uniliner-tesztreview-swatches.html