FőoldalTesztekSminkekKöröm DesignInspirációKapcsolat

2012. augusztus 7., kedd

Kreatív Kedd - Olimpia



Azt hiszem a cím mindent elárul. Ez az a téma, ami már egy hete lázban tartja az egész világot, ahol mindenki visszafogottság nélkül, önfeledten szurkolhat a saját nemzetének, amikor a munkahelyen és otthon is egyaránt ugyanarról beszél mindenki, és olyan sportokat is láthatunk élesben, amelyeket előtte még soha. Nekem kicsi korom óta meghatározó tényező az Olimpia, mindig szép emlékek kötnek hozzá, s bár ez alkalommal kicsit lemaradtam róla a munka miatt, igyekszem a számomra legérdekesebb sportokat figyelemmel követni. Különös kedvenceim az atlétika, azon belül a futás, távolugrás, magasugrás stb., az úszó számok is mindig lázba hoznak, na meg az abszolút kedvenc, a "sellők tánca", a szinkronúszás. Ezeket a számokat az Olimpián kívül is nagyon szeretem,ha tehetem igyekszem megnézni egy-egy fontosabb versenyt is. 



Ez alkalommal tehát az Olimpia által ihletett sminket kellett csinálnunk, amire szerencsére volt egy előzőleges elképzelésem: barna bőr, határozott szemöldök és nude ajkak. Ezzel indultam ki, és jutottam el az itt látható végeredményig. A barna bőr igazából nem látszik a képeken a fényviszonyok miatt, pedig vagy 2 árnyalattal sötétebb alapozót használtam, plusz még bronzosítót is bőven tettem az arcomra. A szemem maradt így is a középpontban, amin (nem túl fantáziadúsan) az érmek színei köszönnek vissza, mindezt extra hosszú pillákkal megkoronázva. Nem egy nagyon színes, vidám smink, de én ezzel az erőt, a természetességet és a kitartást szerettem volna szimbolizálni.




Remélem tetszik nektek a sminkem, már csak egy kérdés maradt hátra: Ti melyik sportágat szeretitek az Olimpián a legjobban?

Arc:

  • Manhattan Powder Mat alapozó - 82 Beige
  • Essence Sun Club Bronzing Blush - Blonde
Szem:
  • Too Faced Shadow Insurance
  • UD Naked palette - Smog, Virgin
  • Sleek Oh So Special - Bow, Wrapped Up
  • GDE pigment - Trophy Wife (arany)
  • Avon Supershock Gel Liner - Silver
Ajkak:
  • Avon Színmegújító ajakrúzs - Latte


És a többiek munkái:

Kriszti
Sophie
Suzy
Zsófi
Rita
Emese
Évi
Zsuzsi