FőoldalTesztekSminkekKöröm DesignInspirációKapcsolat

2012. április 3., kedd

The Body Shop Bloggertalálkozó



Március 28.-án egy nagyon kedves üzenetet kaptam Made in Beauty Nikitől, aki nagy meglepetésemre meghívott a The Body Shop nyitás előtti "szaglássz körbe és olvadj el a sok gyönyörűségtől" jellegű eseményére. Nagyon megörültem ennek a meghívásnak, nem csak azért, mert szeretem a TBS termékeit, hanem azért is, mert így Nikivel, Bettivel és még más bloggerinákkal is találkozhattam. 

Tegnap végre eljött a Nagy Nap, és izgatottan tartottam az Aréna Pláza felé. Miután a lányokkal kicsit csevegtünk, észre se vettük, már fel is húzták a zsanérokat és be lehetett lépni az illat mennyországba! A köszöntő alatt megtudhattuk, hogy a bolt egy úgy nevezett "Pulse" koncepciójú üzlet, ami azt jelenti, hogy  interaktív jellegű, a középen lévő asztalokon mindig más és más épp aktuális vagy kedvenc termékek kerülnek kihelyezésre, amiket meg lehet szagolni, össze lehet tapogatni, sőt ennél az asztalnál még sminkelést is lehet kérni. Mindezek után pedig következett az üzlet és a termékek szemrevételezése.

Első utunk természetesen a sminktermékekhez vezetett, és Nikiékkel le voltunk nyűgözve, hogy mennyire jó minőségűek! A szemhéjpúderek eszméletlen pigmentáltak, gyönyörű színük van, én már elhatároztam, hogy a legközelebbi látogatásomnál veszek egyet magamnak! Alapozókból szerintem nincs olyan, aki ne találna megfelelőt magának, és mintát is hoztam az egyikből (Hidratáló Alapozó), amit mindenképpen le fogok tesztelni és be fogok számolni a tapasztalataimról. A rúzsok érdekessége, hogy egyáltalán nem erős pigmentáltságúak. Volt egy nagyon durva pink színű rúzs, ami felkenve halvány, rózsaszínes színt hagyott az ajkakon. Ez azoknak teljesen jó, akik nem szeretik magukon a túl erős színeket, viszont mégis szeretnének különböző árnyalatokat viselni az ajkukon. Volt egy különleges liptint is, ami felkenve arany fényű volt! De erről Betti szerintem bővebben be fog számolni :) Voltak még bronzosítók, és gyönyörű highlighterek is, na meg persze sminkecsetek! Ó és azt nem mondtam még, hogy ez még nem a teljes kollekció? ;)

Na de menjünk tovább. Ha el tudtok képzelni rengeteg féle testvajat, sampont, kézkrémet, parfümöt, arcápoló családokat ezernyi illattal, akkor azt még szorozzátok be 100-zal! Rengeteg volt, szerintem mindenki megtalálja a neki megfelelőt, hiszen a lágy virágostól, a kókuszosabb illatokon át a szinte semlegesig minden volt, minden bőrtípusra, minden ízlésvilágnak megfelelő. Nem győztem végigszagolgatni őket! Nekem az eddigi kedvenceim a Vadrózsás Kézkrém, a Moroccan Rose és a Cherry Blossom parfümök, és a Szagos Bükköny (Sweet Pea) testápoló duo, de természetesen nagyon nyitott vagyok az összes többi termékre is. :) Rengeteg mintát hoztam, a testvajaktól kezdve a hajápoló szérumig, szóval lesz mit tesztelgetni és véleményezni, számítsatok majd sok-sok TBS terméktesztekre a közeljövőben!

Az Avanzo-Trade Kft. tulajdonosai Banga Sándor, Banga Ildikó és Zsuzsanna minden információval elláttak minket, végtelenül közvetlenek és kedvesek voltak, nekem Ildikó ajánlotta a Hidratáló Alapozót a száraz arcbőrömre. Ugyanakkor az eladólányok, és minden ott dolgozó nagyon szimpatikus volt, szóval aki bemegy a boltba annak nem kell morgós, unatkozó eladóktól tartania, mert itt egy barátságos, közvetlen, vidám környezetben fogja magát találni, ahol bátran kérdezhet és tesztelhet.

Nagyon gyorsan eltelt az este, és már indulni is kellett, de fájó szívvel hagytuk ott az üzletet. Számomra egy rendkívüli volt a tegnap este, nagyon örülök, hogy Nikit és Bettit megismerhettem, nagyon a szívemhez nőttek, és az egyik olvasónkkal, Dynával is összetalálkoztunk, aki szintén egy vidám színfoltja volt az esténknek :) Természetesen ott volt még az eseményen ForumShops Kriszti, és Babus Beauty Zsófi, akiktől ezúton kérek elnézést, hogy keveset kontaktoltam velük, de egyszerűen el voltam telve a sok gyönyörűséggel, ami körbevett. Remélem azért egy legközelebbi alkalmon tudunk majd többet is beszélgetni :)

Képeket nem hoztam az üzletről, nem vittem fényképezőt, de Carmenesque nagyon szép fotókat csinált a boltról, ITT megnézhetitek őket. Még egyszer nagyon köszönöm Nikinek a lehetőséget, hatalmas élmény volt, és remélem lesz még sok ilyen alkalom a találkozásra. :) A The Body Shop bolt pedig MÁTÓL nyitva van, ahol ha 5000 Ft feletti értékben vásároltok, egy kis kiszerelésű Body Buttert kaptok ajándékba!