FőoldalTesztekSminkekKöröm DesignInspirációKapcsolat

2012. április 23., hétfő

Project Pretty 1. forduló - Musical



Végre elérkezett a nagy nap, és elindult a Project Pretty! :) Aki még esetleg nem tudná miről is van szó annak itt egy kis összefoglaló:

A Project Pretty egy sminkverseny, amit Suzie indított el, lényege, hogy 6 lányt kiválaszt a jelentkezők közül, akik 5 héten keresztül "versengenek" egymással. A játék kieséses alapon megy, minden hétre egy új téma/technika/stílus szerinti sminket kell elkészíteni, ami minden héten hétfőn kikerül Suzie blogjára, majd ezekre a képekre még minden héten szerdáig lehet szavazni. Aki a legkevesebb szavazatot kapja mind a nézőktől, mind a zsűritől, az búcsút mond a játéknak. A nyeremény nem kevés, méghozzá egy 25 ezer Ft értékű Tesminked.hu által felajánlott ajándékcsomag.


Nem volt kérdéses, hogy jelentkezem, hiszen imádom az ilyen fajta megmérettetéseket. :) Szerintem én lepődtem meg a legjobban, mikor megláttam, hogy benne vagyok a 6 jelöltben!! A 6 versenyző közül 3 blogger és 3 nem blogger küzd a nyereményért, ami szerintem egy nagyon fair dolog, de ez nem jelenti azt, hogy meg is könnyítené a dolgot, hiszen a képek alapján, nagyon ügyesek a lányok, komoly ellenfél lesz szerintem mindenki :) Na de hadd térjek ki az első forduló témájára, ami nem más, mint a MUSICAL! A téma adott, a kivitelezés rajtunk múlik. Nem volt muszáj egy adott musicalhez tartozó sminket készíteni, akár a témával kapcsolatos érzéseinket is megörökíthettük smink formájában. 

Sokat gondolkodtam, hogy melyik musicalt válasszam, három befutó között vacilláltam: Chicago, Macskák és a Sweeney Todd. Igazából mikor felállítottam a sorrendet, már tudtam, hogy a Sweeney Todd lesz a befutó.



Szerintem nem kétséges, hogy a Tim Burton féle film tette igazán népszerűvé ezt a musicalt, én is csak a film megnézése után kerestem rá a színpadi előadásra. A film Johnny Deppel és Helena Bonham Carterrel a főszerepben zseniális, istenien visszaadja a kor hangulatát. A színpadi verzió is remek, én az Angela Lansbury és a Len Cariou féle változatot néztem meg. Fantasztikus színészek, fantasztikus sztori, fantasztikus dalokkal :) A dalok 90%-át már kívülről fújom, zseniális a dalszöveg és a zenei alap mellé.


A sminkem koncepciója tehát az volt, hogy tükrözzem ennek az őrült, tébolyult elmének a világát, ehhez sötét, vérvörös szemeket, sötét ajkakat és sápadt, fakó bőrt képzeltem el. A hajam összeborzoltam és sűrűn befújtam szárazsamponnal, így lett teljesen fehér, szinte őszes. A kontúrozásra is nagy hangsúlyt fektettem, főleg az arccsontom és az orromat hangsúlyoztam. Az ajkamat bordó ajakkontúrceruzával satíroztam be, majd a közepére élénk pink színű rúzst dolgoztam el, ettől lett ilyen színátmenetes. A végeredmény Todd és Mrs. Lovett "szerelemgyereke" lett. :)

A többiek munkáit itt láthatjátok: http://livinpretty.blogspot.com/2012/04/project-pretty-1-fordulo-versenysminkek.html

Ha tetszett a sminkem, kérlek SZAVAZZATOK RÁM! A szavazni ezen a linken keresztül lehet: https://www.facebook.com/questions/410151325670351/

Minden szavazatot nagyon köszönök!!