FőoldalTesztekSminkekKöröm DesignInspirációKapcsolat

2012. április 30., hétfő

Project Pretty 2. forduló - Tavaszi/Nyári sminktrendek



Sikeresen továbbjutottam a Project Pretty következő fordulójába, aminek témája a tavaszi/nyári sminktrendek, amin belül akár kifutósminket, akár saját ötlet alapján elkészített, de mindenképpen a tavasz/nyár trendszíneit ötvöző sminket kellett összedobnunk. Az én változatomban a tavaszi és a nyári árnyalatok is visszatükröződnek.

A nyár színeit a szememen, míg a tavaszi trendszíneket az ajkaimon láthatjátok. A szemeimen citromsárga, púderrózsaszín, aranyfényű zöld és királykék szemhéjpúdereket/pigmenteket használtam, amit sötétkék szemceruzával és extra hosszú műszempillával dobtam fel. Mikor visszanéztem az elkészült képeket, a "Malibu Barbie" kifejezés jutott eszembe :)

Az ajkaimon már az OCC Lip Tarokat láthatjátok bevetésen. Itt tipikus pasztell színeket használtam: levendula lila, halvány barack és rágógumi rózsaszín árnyalatok kerültek fel, ezzel egészítve ki az összképet.





Arc:
  • Skin79 Triple Function BB krém
  • MAC MSFN púder - Light
  • MAC Florida pirosító
Szem:
  • Sleek Circus paletta - citromsárga
  • Sleek Oh So Special - halványrózsaszín
  • Glamour Doll Eyes - Dollhouse (fényes sárga) / Love Affair (rózsaszín fényű bézs)
  • Barry M Dazzle Dust - Aqua Gold (arany fényű zöld)
  • OCC pigment - Heroic
  • Avon Glimmerstick - Starry Night Blue
  • NYX Jumbo Eye Pencil - Milk
  • Essence I Love Extreme szempillaspirál
  • Comus műszempilla
Ajkak:
  • OCC Lip Tar - Vapid, Cha Cha, Divine



Ezúton is kérem a segítségeteket! Ha tetszik a sminkem Nektek, akkor szavazzatok rám ezen a linken keresztül: https://www.facebook.com/questions/415599481792202/

A többiek versenymunkáit pedig itt nézhetitek meg:  http://livinpretty.blogspot.com/2012/04/project-pretty-2-fordulo-versenysminkek.html

Minden egyes szavazatot nagyon köszönök, és hogy hozzájárultok ahhoz, hogy esetleg megnyerjem ezt a versenyt :))