FőoldalTesztekSminkekKöröm DesignInspirációKapcsolat

2012. április 19., csütörtök

Daily Make Up - Brown and Blue




Ezt a sminket kedden viseltem, valami nagyon gyors, nagyon egyszerű, de látványos sminket szerettem volna készíteni. Ez az éjkék szemceruza nagy kedvencem, a barnához pedig kifejezetten jól passzol, feldobja az egészet. :)

Először lealapoztam az arcom, majd lepúdereztem, és feltettem a szemhéjamra a bázist, az orcámra a pirosítót. Először egy fényes rózsaszínes-fehéres árnyalattal festettem ki a szemem egészét, ezt mélyítettem el egy szintén fényes aranybarna árnyalattal, amiből az alsó szempillavonalra is tettem. Ezután jött az éjkék szemceruza, amivel kihúztam a szemem a szempillasornál szorosan, és a vízvonalat is. A szempillaspirált követően pedig jöhetett egy vidám, rágógumi rózsaszín rúzs. :)







Arc:
  • Skin79 Triple Function BB krém
  • MAC MSFN - Light
  • MAC Cremeblend krémpirosító - Florida
Szem:
  • Urban DecayNaked paletta - Buck, Sin, Smog
  • Urban Decay Primer Potion
  • Avon Glimmertick szemceruza - Starry Night Blue
  • Maybelline One By One szempillaspirál
Ajkak:
  • Avon Colordisiac rúzs - Satin Sheets