2012. április 3., kedd

Kreatív Kedd - Húsvét




Szerintem a cím mindent elárul, hogy mire számíthattok: színekre, színekre és színekre! Ezzel a szóval tudnám jellemezni ezt a sminket. Nagyon megszenvedtem vele, mert ez az a téma, ami annyira megfoghatatlan, és sminkben annyira nehéz valami koncepciót kitalálni hozzá, hogy inkább úgy döntöttem, hogy ha már nincs ötletem, akkor nyomjuk tele színekkel a dolgot, és meglátjuk mi lesz. Hát ez lett. Végülis a hímes tojások is hasonló árnyalatokban pompáznak. :)







Arc:
  • Avon Ideal Shade Hidratáló Alapozó - Ivory
  • MAC MSFN - Light
  • MAC Giggly pirosító
Szem:
  • Sleek Circus paletta
  • GDE pigment - Dirty Jeans, Jailhouse Jumpsuit, Juicy Mango, Dollhouse
  • Avon Glimmerstick szemceruza - Starry Night Blue
  • NYX Jumbo Eye Pencil - Milk
  • Too Faced Shadow Insurance szemhéjbázis
Ajkak:
  • MAC - Playtime

És a többieké:

Klaudia

Vendégbloggerünk: Viktoria's Style

11 megjegyzés:

  1. Isteni, ahogy a színekkel játszol! Ez a smink is tökéletes! De hogy neked minden jól áll!!!!

    VálaszTörlés
  2. De szép a lila és kék szín a szemeden :)) sajnos az enyém nem lett ilyen élénk :(( de a tiéd fantasztikus

    VálaszTörlés
  3. Nekem most a tiéd tetszik a legjobban:)

    VálaszTörlés
  4. hű meg haaaa nagyon szép lett, mint mindig!! ^.^

    VálaszTörlés
  5. hát ez valami gyönyörű... az egyik legszebb smink, amit valaha láttam és nem túlzok :)

    VálaszTörlés
  6. Annyira szép lett:) most a tiéd a legeslegkedvencebb :) és Zsófié :D

    VálaszTörlés
  7. Vidám tavaszi szinek, tarka, mint a himes tojás.
    Ügyes!:DD

    VálaszTörlés