FőoldalTesztekSminkekKöröm DesignInspirációKapcsolat

2012. április 27., péntek

Glitter Gal 3D Silver holografikus körömlakk




Aki már régóta követ az tudja, hogy minden vágyam volt egy holografikus körömlakk. Persze, hiszen melyik lány nem szeretne ilyen lakkot?? Számomra körömlakk és körömlakk között is van sorrend, úgymond egy piramis, aminek a csúcsán egyértelműen a színtiszta holografikus körömlakkok ülnek méltóságteljesen. Most végre beteljesedett egy álom :) Még pár héttel ezelőtt az egyik Inspirációs listám posztolása után keresett meg Ági, a körömlakkom.com oldal üzemeltetője, és felajánlotta, hogy küldene nekem tesztelésre igazi holo lakkot. Hát képzelhetitek, hogy odáig voltam a boldogságtól, rettentően örültem neki. A tegnapi nap folyamán meg is érkezett a csomag, benne ezzel a gyönyörű ezüst színű holo lakkal. Ezúton kérem elnézéseteket, mert nem teszteltem le a tartósságát, annyira izgatott voltam, hogy feltegyem a blogra, hogy inkább gyorsan felkentem, befotóztam és már írtam is ezeket a sorokat róla. :) Természetesen 1 hét múlva kiegészítem ezt a posztot a tartósságával kapcsolatban is. 
Update: Hihetetlenül tartós ez a lakk! Alaplakk és fedőlakk nélkül 5 nap után is olyan, mint az első napon felkenve!



Szóval a körömlakk márkája a Glitter Gal nevet viseli, ami egy ausztráliai brand, kifejezetten speciális hatású lakkok gyártására koncentrálnak, ami a holografikustól a színváltóson keresztül az opálos csillogásig szinte minden extra finish megtalálható náluk. Amit még érdemes tudni, hogy ezek a lakkok formaldehid, tulén és DPB  mentesek, ami nekem kb. semmit nem mond, de gondoltam leírom azoknak, akiket esetleg érdekel ez a kis plusz info.



A lakk amit kaptam 9ml-es üvegcsében érkezett, meglepően kicsi, nagyobbra számítottam azért, ennek ellenére örülök ennek a méretnek, hiszen a speciális lakkok szerintem sosem fognak elfogyni nálam (meg úgy összességében egyik lakkom sem fog az elkövetkezendő 100 évben :D). Már az üvegben is látszódik, hogy itt nem ilyen Essence féle humbug holo lakkról van szó, hanem igazi, a szivárványosan fénylő darabról. Az ecsete nem a legjobb, de elmegy, nem zavaró. 



A lakk állaga nagyon folyós, vizes hatású, tehát önmagában használva maximum 4-5 rétegben fedi le teljesen a körmöket, de még akkor is látszódni fognak valamelyest a körömvégek. Ez viszont akár az előnyére is válhat, hiszen fedőlakként is használhatjuk különböző színes körömlakkok felturbózására. (Kipróbáltam az egyik ujjamon, és megtrilliózta a szépségét!) Egyébként nagyon hálásak ezek a holok. Gyorsan száradnak, állaga nagyon selymes, lemosni is olyan könnyű, mint egy sima, krémes állagú körömlakkot. De persze a lényeg, az a finish. Hadd ne részletezzem mert a képek magukért beszélnek :)


Az ára 3965 Ft, ami azért elég húzós, de a minőséget és az igazi, utánozhatatlan holografikus "életérzést" meg kell fizetni, ez nem kétséges. Viszont akihez Fortuna mostanában kegyesebb, mint máskor, az játsszon a körömlakkom.com Facebook oldalán, hiszen minden hónapban sorsolnak egy Glitter Gal holografikus lakkot, ami az ezüstön kívül lehet fekete, rózsaszín vagy akár fehérarany színű is :)