FőoldalTesztekSminkekKöröm DesignInspirációKapcsolat

2012. április 8., vasárnap

Heti újdonságok - Barry M termékek

A két Essence lakk egy másik poszt alanya lesz :)

Ezen a héten elég szerencsés voltam, így egy pár újdonsággal bővült a "gyűjteményem". Hétfőn valahogy mellém szegődött a szerencse és Made in Beauty Niki tavaszi nyereményjátékának nyertese lettem! Mit ne mondjak, nagyon megörültem, sosem gondoltam volna, hogy valaha is nyerek valamit ugyanis életem egyetlen és eddigi legértékesebb nyereménye a Bravo újság jóvoltából egy Britney Spears póló volt még 10 évvel ezelőtt :D Na de most fordult a kocka és így Niki jóvoltából szuper dolgokhoz jutottam hozzá. Készüljetek, mert rengeteg kép következik!

A nyereményem a következő volt: 1db Barry M Nail Paint Blue Moon árnyalatban, 1 db Barry M Dazzle Dust Aqua Gold árnyalatban, 1 db Barry M Lip Paint Palest Lavender Árnyalatban és 1 db Barry M Super Soft Eye Crayon Matt Blue árnyalatban. Az eredeti választásomat kicsit módosítottam, mert hasonló színeim már voltak.

Barry M Nail Paint - 317 Blue Moon





Már egy ideje nagyon vágyódtam egy babakék körömlakkra, így a játék jóvoltából egyből rástartoltam erre a lakkra. Imádom a színét, az üvegben van egy enyhe kékes fénye is de, sajnos ez a körmökön csak elvétve, napfényben látszódik. Egyébként a teljes fedéshez minimum 3 réteg kell, bár 2 rétegben is fed, de azért a körmeim végei még így is átlátszódnak. Mondjuk ha nem lennének hosszúak a körmeim, akkor ez lehet nem lenne gond.
2 rétegben

Egyébként elég lassan szárad, és nem szabad egyszerre túl sokat felvinni belőle, mert akkor sosem szárad meg. (Kis benyomódás látszódik a körmeimen a képen is!) Érdemes vékonyan felvinni és így rétegezni a teljes fedés érdekében.

Barry M Lip Paint - 129 Palest Lavender





Kíváncsi voltam erre a darabra, mert már a kívánságlistámon volt egy igazi, élénk levendulalila rúzs. Sajnos ez a termék számomra nagy csalódás, pedig már előzőleg rendeltem magamnak egy másik Barry M rúzst, amivel azóta is maradéktalanul elégedett vagyok (poszt róla ITT).


Ennek a rúzsnak viszont az a gondja, hogy nagyon vékonyan fed, inkább vizes hatású, könnyű textúrájú, pigmentáltsága alacsony és a kényes színe miatt az ajkakon egyszerűen nem mutat jól, összegyűlik az ajkak ráncaiban. Szóval még erősen barátkoznom kell vele, de lehet hogy sosem fogom megszeretni, nem az igazi. Bánom hogy ez választottam :/


Barry M Dazzle Dust - 92 Aqua Gold






A körömlakk után ez a kedvencem! Eszméletlenül pigmentált és fantasztikus a színe, és a legjobb, hogy nem tudom eldönteni, hogy zöld vagy kék. :D Mit mondjak még? Imádom, tökéletes, tartós, nem porzik. LOVE!


Barry M Super Soft Eye Crayon - 7 Matt Blue







Nagyon vacilláltam e között és a türkizkék, de mivel már másfajta türkizkékem már van, így lett ez a sötétkék. Teljes mértékben meg vagyok vele elégedve, puha, könnyű használni, nagyon pigmentált. Tartóssága nem a legtökéletesebb, pár óra alatt eltűnik a vízvonalról, de mindezek ellenére remekül használható kis termék.


Összességében tetszenek a nyereményeim és tervezek egy nagyobb bevásárlást Barry M és Sleek termékekből is :)