FőoldalTesztekSminkekKöröm DesignInspirációKapcsolat

2012. április 25., szerda

Ikertornyok - Orly Pixy Stix vs. Flormar M117

Volt már veletek úgy, hogy azon gondolkodtatok, vajon van-e a kedvenc rúzsotoknak körömlakkos megfelelője? Esetleg komoly keresésbe is kezdtetek utána? Vagy netalántán meg is találtátok azt? Hát az én történetem is hasonlóképpen kezdődött...

Egyik nap a megszokott blog körutam jártam a Google Readerben, mikor megláttam ezt a bizonyos képet, és egyből szerelmes lettem ebbe az Orly Pixy Stix fantázianevű körömlakkba:

Forrás: vampyvarnish.com
Az, hogy beleszerettem nem volt kifejezés, az az el nem múló izgatottság és vágyakozás fogott el, ami a legtöbb "függő" embert elfog. Az agyam pedig egyből a kedvenc rúzsomra, a Viva Glam Nickire asszociált. Hiszen a vak is látja, hogy mennyire hasonlítanak egymásra! A legszebb páros a világon! Tehát ettől a pillanattól fogva elhatároztam, hogy nekem kell ez a lakk. Bújtam az internetet de vagy sehol nem találtam, vagy csak irreális áron lehetett volna megrendelni. Ahol pedig helyben lehetett volna megvásárolni, oda meg az ég nem vitt volna el, mert bár útba esett volna suliból hazajövet, egyedül nem találtam volna oda, és hazafelé meg már kedvem sem volt kerülőt tenni. 



Szenvedtem, szenvedtem, mikor barátosném felvetette az ötletet, hogy nézzük meg a Flormar lakkokat, biztos találunk ott hasonlót. Vonakodva bár, de beadtam a derekam, elmentünk, és rá is találtam egy színre (M117), amit próbáltam összehasonlítani a fejemben ücsörgő lakk emlékképével, és végül úgy döntöttem érdemes elhoznom. Olcsó is volt, olcsóbb is, mint az Orly változat. (Egyébként a "Supermatte" feliratot nem kell szó szerint értelmezni. Az ilyen elnevezésű lakkok sűrűek, és egy húzásra teljes fedést biztosítanak. Ezt mondta az eladólány, ahol vettem.) Hazajöttem, kipróbáltam, és szomorúan konstatáltam, hogy ez nem ugyanaz, közelében sincs az eredetinek, mert a képen lévő rózsaszínesebb, ez meg sötétebb nála sokkal. Aztán mit ad Isten, múlt hét hétvégén kimentem a Beauty Forumra, ahol a belépést követően egy Orly körömlakkos állványba botlottam a Perfect Nails standnál...és ott volt Ő! Életnagyságban....és gyönyörű volt, és engem szólongatott. Nem tudtam ellenállni, hát megvettem.

Flormar M117

Orly Pixy Stix


Hétfőn ki is próbáltam, és felkentem a körmeimre, boldogan, büszkén, hogy "Igen, ezaz és csodaszép és isteni!". Aztán kíváncsiságból felkentem a Flormar verziót, csak hogy összehasonlítsam. Én döbbentem meg a legjobban, mikor megláttam, hogy mekkorát tévedtem. Ugyanis a két lakk szinte ugyanolyan színű, egy az egyben egymás ikertestvérei! Az üvegben nem látszik annyira a hasonlóság, de felkenve csak nagyon közelről látszik a két lakk között a különbség.
  • A Flormar M117 ecsete sűrűbb, vastagabb, míg az Orlyé vékonyabb, bár nekem ez már túl vékony. Nem szeretem, ha többször kell felemelnem az ecsetet a körmömről
  • A Pixy Stix sokkal vizesebb állagú, tehát a teljes fedéshez 3 réteg kell, egy átlagos, közepes fedéshez két réteg is elegendő. Ezzel szemben a Flormar változat extra sűrű, erős fedésű, ha egyszerre sokat viszünk fel egy rétegben, akkor az istenért sem akar megszáradni, vékony rétegenként adagolva viszont gyorsan szárad. Neki elég 1, max 2 réteg a teljes fedéshez
  • A Flormar egy fél fokkal sötétebb, mint az Orly változat
  • Tartósság szempontjából szerintem egy kicsivel a Flormar előnyben van az Orlyval szemben
  • Orly: 1690 - 2000 Ft között mozog attól függ, hol veszed / Flormar: 550 Ft

Jobb: Orly Pixy Stix / Bal: Flormar M117

Gyűrűs ujj: Flormar M117 / Kisujj, Középső-, és Mutatóujj: Orly Pixy Stix


Most itt vagyok két ugyanolyan lakkal, és kicsit örülök is meg nem is. Örülök, mert legalább nem emészt a gondolat, hogy talán az Orly lakk mégis másabb, mint a Flormaros testvére, és nem is örülök, mert fölöslegesen kiadtam pénzt még egy ugyanolyan lakkra.

UPDATE: Hasonló lakkok még: Catrice - Meet Me At Coral Island és a H&M-ben is láttam ezzel megegyező árnyalatot, de már a nevére nem emlékszem.

Szóval ha esetleg valakinek tetszik ez a szín, vagy már esetleg régóta vágyott rá, akkor felajánlom a Flormaros lakkomat annak, aki elsőként jelzi nekem itt a blogon! Kétszer volt használva összesen, szóval akit ez nem zavar, az jelezze a kommentben, és adja meg a mail címét, amire írhatok neki!  Már lett gazdája :)