FőoldalTesztekSminkekKöröm DesignInspirációKapcsolat

2012. április 9., hétfő

Leány Gyöngy Fülbevalóval smink



A napokban láttam Promise Phan elképesztő videóját, amelyben a híres Mona Lisa bőrébe bújt. Ez adta a kezdő löketet ahhoz, hogy én is egy híres festmény szereplőjét testesítsem meg. Ez pedig nem más, mint a "Leány Gyöngy Fülbevalóval" c. Vermeer festmény főszereplője. Igazából már egy jó ideje motoszkált a fejemben ennek a festménynek a sminkbe átültetése, de Promise videójáig valahogy elfelejtődött ez az ötletem, szóval nagyon örülök, hogy végre meg tudtam valósítani.

Az első képen próbáltam megalkotni Photoshoppal, hogy vajon hogy nézne ki ez a fotó, ha olyan igazi festményként lenne ábrázolva (Csak a szemöldököm buheráltam meg és a kép színeit, a többi érintetlen!!). A többi képen nyersen láthatjátok a sminket. Ezeken erősen látszódik, hogy a szemöldök nem lett a legjobban elfedve, azért nagyon igyekeztem, de úgy látszik valahogy még bőven rászorul ez a technikám a fejlesztésre. 



Igazából itt a vonásokkal, a kontúrozással próbáltam játszani, próbáltam az orrom, az állam, a halántékom és az arccsontom kontúrosabbá tenni, és kicsit megváltoztatni a formáját. Sminkben természetesen minimális maradtam, de fő célom az volt, hogy a szemeimet optikailag megnagyobbítsam. Ezt fehér szemceruza segítségével értem el, még hozzá úgy, hogy kicsit elmaszatoltam az alsó szempilláim alá és új szemhéjráncot rajzoltam magamnak. Az ajkamat vörös és piszkosrózsaszín rúzsok keverékével színeztem ki.






Nagyon élveztem ennek a sminknek az elkészítését, sokszor nagyon megnyugtató érzés dolgozni egy sminken, és ez ebben az esetben is így volt. Mostanában szükségem van a nyugalomra :)


Arc:
  • Skin 79 Triple Function BB krém
  • Bourjois Healthy Mix Alapozó - 52
  • Catrice All-round Concealer
  • MAC MSFN - Light
  • Alverde Mademoiselle pirosító - Rosé
  • Essence Shimmer Powder
  • Sleek Oh So Special sötétbarna árnyalata a kontúrra
  • Essence Sun Club Matt Bronzing Powder (Blondes) - 01 Natural
Szem:
  • MAC Paint Pot - Nubile
  • Sleek Oh So Special
  • Avon Glimmerstick szemceruza - Brown Sugar
  • NYX Jumbo Eye Pencil - Milk
  • Clinique High Impact szempillaspirál
Ajkak:
  • Avon Színmegújító Ajakrúzs - Red 2000
  • NYX - Doll