FőoldalTesztekSminkekKöröm DesignInspirációKapcsolat

2012. április 11., szerda

LEZÁRVA - Szülinapi Nyereményjáték - 1 éves a PinkCandyPop



Elérkezett az idő... Sosem gondoltam volna, hogy ez a blog valaha meg fogja élni az első évét. Bár az elején nagy lelkesedéssel indultam neki, sokszor kerültem hullámvölgyekbe, amikor nem tudtam, hogy merre tovább, mit csináljak, van-e értelme folytatni ezt az egészet. Aztán kiderült, hogy van. Van értelme, mert engem ennek a blognak a szerkesztése jógagyakorlatok nélkül is le tud vinni alfába. :D Mert megnyugtat, és leköti a figyelmem, és tényleg olyat csinálhatok, amit szeretek és amiben szabadon alkothatok. Mert ezáltal sok, nagyon kedves embert ismerhettem meg. :) Azt hiszem, hogy a PinkCandyPop-ba fektetett energia és idő most térül meg igazán, és szerintem ez a blog a legnagyobb dolog, amit egész életemben elértem. És a legjobb? Hogy még nincs vége és  még ennél többet is tartogathat... :) Nem tudok nagy dolgokat ígérni, nagy újításokat sem tudok előre elkönyvelni, de az biztos, hogy a lelkesedésem töretlen, és amíg ez megvan, addig a blog is rendületlenül megy előre. :)

És ennek az 1 évnek a megünneplése alkalmából szeretnék elindítani egy nyereményjátékot, aminek a tétje nem más, mint egy Too Faced Glamour To Go Dream Edition Paletta!!


A játékban való részvételhez töltsd ki az alábbi űrlapot!

FONTOS TUDNIVALÓK A NYEREMÉNYJÁTÉKRÓL! 

  • 1 fő csak EGYSZER JELENTKEZHET a nyereményjátékra!
  • A nyertest a random.org segítségével sorsolom ki
  • Az "esélyek" pontok kitöltése nem kötelező, de megnöveli a nyerési lehetőségeid a játékban.
  • A félreértés elkerülése végett: Ha a blogod oldalsávjába kiteszed a játékot esetleg posztot írsz róla, A NYEREMÉNYT ÁBRÁZOLÓ KÉPET HASZNÁLD!

A játék időtartama: április 11. - május 11. között!!

Sok sikert mindenkinek! :)