2012. április 12., csütörtök

Essence Studio Nails és Pro White körömlakkok - teszt


Balról: Essence Pro White körömerősítő és Essence Studio Nails 24/7 alaplakk

Sajnos már nagyon kifogyóban volt a BTGN alap és fedőlakkom, így elnéztem az Árkádos Rossmannba még pár hete utánpótlásért. Természetesen minden, ami nekem is kellett volna, már réges rég le volt fosztva (még a hőn áhított pelyhes lakk is, amiből a mai napon VÉGRE sikerült elhoznom az utolsó darabot a polcról!! :)), így valami más Essences alternatíva után kellett néznem. Hát, rögtön kiszúrtam ezeket az új lakkokat, amelyek különböző jótékony hatást fejtenek ki a körmökre (töredezés gátló, körömerősítő, 3in1,ultra fényt adó stb. ). Én  a Studio Nails 24/7 alaplakkot választottam ki az újak közül és a Pro White körömerősítő lakkot, hogy egy kis extra védelmet adjak az újonnan hosszúra növesztett körmeimnek. 

Amit a Studio Nails 24/7 alaplakk ígér nekünk:

  • Szupertartóssá teszi a körömlakkjainkat (7 napot ígér)
  • Véd a köröm elszíneződése ellen
  • Kitölti a barázdákat
Amit a Pro White körömerősítő ígér nekünk:
  • Megerősíti a körmeinket
  • Véd az elszíneződéstől
  • Optikailag fehérebbé teszi a körmeinket
  • Magas fényű
  • Gyorsan szárad
Április 7.

Április 12.

Nagyon jók a tapasztalataim ezekkel a termékekkel. Mind a kettő valóban betartotta a hozzá fűzött reményeket: az alaplakk már közel 6 napja van a körmömön, és bár használtam fedőlakkot is (ami a már fogyóban lévő, lelakott és már nem túl jó fedőképességű BTGN lakk volt), olyan maradt a körmöm, mint 6 nappal ezelőtt. 

Ahol nem ért el a fedőlakk, ott látszódik, hogy sehol egy repedés a lakkon!


Sőt, a körmöm melletti vékony sávban, ahova nem ért el a fedőlakk jól látszik, hogy a körömlakk alig kopott meg, nem kezdett el berepedni, nem úgy mint például a BTGN alaplakknál, amivel 3 nap után már erősen repedésekkel tarkított volt a körmömön a lakk. A körömlakk lemosó használata után pedig ért a legnagyobb meglepetés: egyáltalán nem maradtak meg ilyen darabos, "körömfoszlányok", hanem sima és egyenletes lett tőle a körmöm, elszíneződés nélkül. Ez kérem szépen, 10/10-es!

A körömerősítő is jól szuperált, valóban sokkal erősebbnek éreztem vele a körmeim, nem tört be, nem repedt be, felkenés után pedig közvetlenül látható, hogy valóban egy árnyalattal fehérebbek a körömvégek. Ez szerintem ennek a különös lila mellékszínének köszönhető, de mondanom sem kell, hogy igazán hatásos. 

Még azt meg szeretném jegyezni, hogy mind ez, mind a Studio Nails 24/7 is nagyon gyorsan megszárad. Az előbbi fényesen, az utóbbi matt lesz.

Előtte: szépen lepolírozott körmök

Utána: Balról - középső ujjig: Pro White körömerősítő / Gyűrűs+kisujj: Studio Nails 24/7 alaplakk


Szkeptikus voltam ezekkel a lakkokkal szemben, ugyanis már közel egy éve mindenki ódákat zeng a BTGN lakkokról és a fantasztikus tartósságukról és én is ezt használom már hosszú ideje. Őszintén megmondom, hogy a fent említett termékek után, nem fogok BTGN-t venni, engem nagyon meggyőzött ez az új alaplakk, 100-szor jobban működik, mint a másik.  Mondjuk szívesen kipróbálnám a termékcsaládhoz tartozó többi lakkot és kézápoló termékeket is, de az én körmeim igazából nem igényelnek túlzottan nagy gondoskodást.

Én mindenképpen csak ajánlani tudom ezeket a lakkokat, mert árban nagyon kedvezőek (kb 600 Ft körül van mindkettő) és hatásuk pedig meghaladja a vártat.

10 megjegyzés:

  1. Pont most kell új alaplakkot vennem, köszi, kipróbálom ezt:)

    VálaszTörlés
  2. A BTGN alaplakkja szerintem sem egy nagy durranás, de a fedőlakk az szuper!
    Mindenképp ki fogom próbálni ezt az alaplakkot, nagyon jól hangzik, amit írsz róla.

    VálaszTörlés
  3. aa pro white-ot szerintem meg fogom venni ezek után :) most l'oreál van a körmeimen, 1. alkalommal, úgyhogy meglátjuk ez milyen lesz. vettem már egyszer egy essence-es körömerősítőt, ami semmit sem ért, és a szemem is könnyezik tőle, úgyhogy ezek után nem nagyon bízom az essence-es ilyen lakkokban, de ha ezek jók... :)

    VálaszTörlés
  4. n_norii. : Ennek a körömerősítőnek nincs olyan émelyítően erős szaga, és a körmeimnek a kellő erősséget adta. Persze nekem nincsenek olyan gyenge körmeim, hogy szinte papír vékonyságú lenne, de nem is olyan szuper erősek. Tehát azt nem tudom, hogy például egy nagyon gyenge körmön hogyan fog működni, de nekem, az én körömtípusomra bevált :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik, hogy mattra szárad *.* a leírásod alapján ígéretes is.
    Én egy régebbi körömfehérítő erősítőt használok, szerintem is klassz, amit a körmökkel csinál :)

    VálaszTörlés
  6. Én is studio nails mellett döntöttem, nem bántam meg, nagyon szeretem.
    A másik extra amit vettem essence-től, az a gel-look zselés hatású fedőlakk.Vasárnap festettem ki a körmeimet, és még mindig szuperül néznek ki. :) Alap kellék lett! :D

    VálaszTörlés
  7. Fedőlakkban megmaradsz a BTGN-nél?

    Alaplakkot rég kerestem, kipróbálom ezt, meg pont körömerősítő is kell, szóval jókor jött a poszt. :))

    VálaszTörlés
  8. Vick: Nem, most a fehér üvegű Essence fedőlakkot használom, ha beválik, akkor maradok ennél, ha nem akkor visszatérek a BTGN-re :)

    VálaszTörlés
  9. Nekem az essence fehérítős lakkjai nagyon nem jöttek be.. De a fedő lakkok nagyon jók!

    VálaszTörlés