FőoldalTesztekSminkekKöröm DesignInspirációKapcsolat

2012. április 12., csütörtök

Essence Studio Nails és Pro White körömlakkok - teszt


Balról: Essence Pro White körömerősítő és Essence Studio Nails 24/7 alaplakk

Sajnos már nagyon kifogyóban volt a BTGN alap és fedőlakkom, így elnéztem az Árkádos Rossmannba még pár hete utánpótlásért. Természetesen minden, ami nekem is kellett volna, már réges rég le volt fosztva (még a hőn áhított pelyhes lakk is, amiből a mai napon VÉGRE sikerült elhoznom az utolsó darabot a polcról!! :)), így valami más Essences alternatíva után kellett néznem. Hát, rögtön kiszúrtam ezeket az új lakkokat, amelyek különböző jótékony hatást fejtenek ki a körmökre (töredezés gátló, körömerősítő, 3in1,ultra fényt adó stb. ). Én  a Studio Nails 24/7 alaplakkot választottam ki az újak közül és a Pro White körömerősítő lakkot, hogy egy kis extra védelmet adjak az újonnan hosszúra növesztett körmeimnek. 

Amit a Studio Nails 24/7 alaplakk ígér nekünk:

  • Szupertartóssá teszi a körömlakkjainkat (7 napot ígér)
  • Véd a köröm elszíneződése ellen
  • Kitölti a barázdákat
Amit a Pro White körömerősítő ígér nekünk:
  • Megerősíti a körmeinket
  • Véd az elszíneződéstől
  • Optikailag fehérebbé teszi a körmeinket
  • Magas fényű
  • Gyorsan szárad
Április 7.

Április 12.

Nagyon jók a tapasztalataim ezekkel a termékekkel. Mind a kettő valóban betartotta a hozzá fűzött reményeket: az alaplakk már közel 6 napja van a körmömön, és bár használtam fedőlakkot is (ami a már fogyóban lévő, lelakott és már nem túl jó fedőképességű BTGN lakk volt), olyan maradt a körmöm, mint 6 nappal ezelőtt. 

Ahol nem ért el a fedőlakk, ott látszódik, hogy sehol egy repedés a lakkon!


Sőt, a körmöm melletti vékony sávban, ahova nem ért el a fedőlakk jól látszik, hogy a körömlakk alig kopott meg, nem kezdett el berepedni, nem úgy mint például a BTGN alaplakknál, amivel 3 nap után már erősen repedésekkel tarkított volt a körmömön a lakk. A körömlakk lemosó használata után pedig ért a legnagyobb meglepetés: egyáltalán nem maradtak meg ilyen darabos, "körömfoszlányok", hanem sima és egyenletes lett tőle a körmöm, elszíneződés nélkül. Ez kérem szépen, 10/10-es!

A körömerősítő is jól szuperált, valóban sokkal erősebbnek éreztem vele a körmeim, nem tört be, nem repedt be, felkenés után pedig közvetlenül látható, hogy valóban egy árnyalattal fehérebbek a körömvégek. Ez szerintem ennek a különös lila mellékszínének köszönhető, de mondanom sem kell, hogy igazán hatásos. 

Még azt meg szeretném jegyezni, hogy mind ez, mind a Studio Nails 24/7 is nagyon gyorsan megszárad. Az előbbi fényesen, az utóbbi matt lesz.

Előtte: szépen lepolírozott körmök

Utána: Balról - középső ujjig: Pro White körömerősítő / Gyűrűs+kisujj: Studio Nails 24/7 alaplakk


Szkeptikus voltam ezekkel a lakkokkal szemben, ugyanis már közel egy éve mindenki ódákat zeng a BTGN lakkokról és a fantasztikus tartósságukról és én is ezt használom már hosszú ideje. Őszintén megmondom, hogy a fent említett termékek után, nem fogok BTGN-t venni, engem nagyon meggyőzött ez az új alaplakk, 100-szor jobban működik, mint a másik.  Mondjuk szívesen kipróbálnám a termékcsaládhoz tartozó többi lakkot és kézápoló termékeket is, de az én körmeim igazából nem igényelnek túlzottan nagy gondoskodást.

Én mindenképpen csak ajánlani tudom ezeket a lakkokat, mert árban nagyon kedvezőek (kb 600 Ft körül van mindkettő) és hatásuk pedig meghaladja a vártat.